Recenzia knihy: Derv & Co: Život medzi mačkami od T.J. Banky

„V podstate majú mačky naše číslo. a naša adresa. a mapa. “

Tak začína Derv & Co., zbierku príbehov a básní o niektorých mačkách, ktoré prišli do sŕdc a domov T.J. Banky. Stretávame sa s Dervom (skratka pre Dervisha), oranžovým a bielym patriarchom klanu, a hviezdou, siamskej, ktorej úvod do domácnosti sú banky opísané ako „generál Sherman, ktorý pochoduje cez Gruzínsko počas občianskej vojny. „Okrem mnohých ďalších sa tiež predstavíme Zorre Reiki Cat, ktorá učila autora o uzdravení a energii, a Phoebe, kancelárii mačky, ktorá bude hosťovať blog priamo tu na vedomej mačke budúci týždeň.

T.J. Banky poznajú a chápu mačky a jej ocenenie a láska k každej jednotlivej mačke svietia v jej citlivej a krásnej próze. V príbehoch môžete spoznať niektoré svoje vlastné mačky a zistíte, že prikývajte hlavou ako uznanie konkrétnej mačacej črty alebo sa smiali, pretože niečo v jednom z príbehov prebudí dlho zabudnutú spomienku na jednu z vašich vlastných Dlho stratené mačky.

Milovníci mačiek, najmä tí, ktorí žijú s viacerými mačkami, pravdepodobne uvedomia svoje vlastné domy v kapitole s názvom „Feline Chic“. Všetci sme urobili kompromisy zdobenia, aby sme vyhovovali našim členom rodiny mačiek, od podlahy po nábytok až po výber farieb steny (banky navrhuje maslo žlté, ak máte mačky, ktoré sa postrekujú!) Slepka domáca výzdoba.

Všetky príbehy sa dotkli môjho srdca, ale boli to básne, ktoré ma hlboko posunuli. “Storm prechádza,” napísala po tom, čo jej mačka Stormy zomrela jedného júna ráno, keď sa jeho srdce nečakane zastavilo, krásne zachytáva smútok, ktorý všetci cítime po strate milovanej mačky. „For Solstice“ sprostredkuje zážitok z návštevy duchovnej návštevy milovanej mačky, ktorá je taká čarovná a lyrická, naplnila moje srdce radosťou. „Dawnstar“ je očarujúca óda pre mačku Soullemate.

Toto je klenot knihy. Je to druh knihy, ktorú nečítate iba raz. A je to druh knihy, ktorú budete chcieť dať každému milencovi mačiek vo vašom živote.

Derv & Co. je k dispozícii priamo od autora-ak si chcete kúpiť, pošlite e-mail T.J. Banky.

T. J. Banks je autorom času pre Shadows, Catsong, Souleiado a Houdini, román pre mladých dospelých, ktorý neskoro spisovateľ a aktivista Cleveland Amory s nadšením označil „víťaz“. Catsong, zbierka jej najlepších mačiek, bola víťazkou ceny Merial Humen-Animal Bond 2007. Prispievajúca editorka do Lajoie získala ocenenia písania od Asociácie spisovateľov mačiek (CWA), Byline a písania. Jej písanie bolo široko antologizované a pracovala ako publicistka, Stringer pre Associated Press a inštruktorka pre Digest School spisovateľa. V súčasnosti píše blog s názvom „Sketch People“, sériu rozhovorov s ľuďmi, ktorí majú príbehy, ktoré stojí za to rozprávať. Viac informácií o T.J. Banky na jej blogu a prostredníctvom tohto rozhovoru.

Kúpil som túto knihu.

Môžete si tiež prečítať čítanie:

Recenzia knihy: Catsong od T.J. Breh